--------------------------------------------

--------------------------------------------

vrijdag 23 mei 2014

Verf workshop..een verslag

Afgelopen woensdag was er een verfworkshop bij het Markthuys.

Uiteraard was ik ook even aanwezig om wat foto's te maken zodat ik jullie op de hoogte kan houden.

Hierbij zijn ze dan:

 
 
De workshop was buiten in een tent. Het was er ook prachtig weer voor.
Toen ik door de winkel heen naar buiten liep zag ik ze al aan het werk in de tent!
 
Ziet dat er niet gezellig uit?
 
 
 
 
 
 
Natuurlijk pure & orignal verf.
 
 
1 van de technieken die deze avond werden geoefend.
De doorgeschuurde techiek.
 
 
Marloes liet de verschillende technieken en toepassingen zien in de winkel.
 
Handig, want op een klein plaatje zie je het toch slechter, nu zie je een hele muur ermee en is het dus veel duidelijker wat het resultaat word,
 

 
Even voelen is er natuurlijk ook bij. Ik vind dat zelf ook zo fijn, voelen even aanraken.
 
 
 
 
De "rondleiding" gaat verder en er worden goede vragen gesteld.
 
 
 
 
Ondertussen droogt de eerste laag op de plaatjes.
Zo meteen klaar voor het vervolg. Het drogen ging snel op zo'n warme avond.
 
 
 
Iedereen kreeg hetzelfde schortje aan wat er leuk uit zag.
 
 
 
 
Druk bezig.
 
 
 
 
Het beloofde eindresultaat.
 
Opnieuw erg leuk om er even bij te zijn!
 
Dames en opnieuw 1 man...bedankt voor jullie komst!
 
Begin volgende week zal ik een kleine post maken over de kunstweek.
 
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en hopelijk tot ziens in het Markthuys.
 
Groetjes
 
Cora
 
ps dit weekend is de laatste kans om op de foto te kunnen in het Markthuys !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten