--------------------------------------------

--------------------------------------------

dinsdag 13 mei 2014

Kunst nieuws

Een nieuwtje van het Markthuys.

Zoals jullie hebben kunnen zien in de agenda komt de kunstroute van Etten- Leur eraan.

De kunstroute is van 17 mei t/m 25 mei.

Het Markthuys zal dan open zijn op de volgende dagen:

17 mei
20 t/m 25 mei

In de kunstroute is het Markthuys opgenomen. Tijdens deze week zal  Johan Dekkers exposeren met een aantal schilderijen in het Markthuys. Hij zal zelf ook veel aanwezig zijn voor eventuele vragen en om kennis te maken met jullie.

Daarnaast zal Cora Messelink ook aanwezig zijn. Dat ben ik dus.

Ik sta boven op het kleine donkere kamertje met mijn camera klaar om een prachtige portretfoto in stilleven stijl te maken.

Voor 40,- euro maak ik een foto van je en kan je plus minus twee weken later een klein kunstwerkje ophalen of laten opsturen.


 
Foto in kalkmat op foam
circa 11x15,5 cm



Ik zal aanwezig zijn op de volgende dagen

17 mei   13.30- 17.00 uur
20 mei   10.00 - 12.15 uur
21 mei   14.00- 17.00 uur

24 mei   10.00- 17.00 uur
25 mei   12.00- 17.00 uur


Zie mijn blog voor meer informatie.

We zien er naar uit om jullie daar te ontmoeten.

Lieve groet en geniet van het mooie weer wat er aankomt!
Cora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten